Összes oldalmegjelenítés

2016. június 14., kedd

NYÁRI TÁSKÁM



A táska a saját elképzelésemből készült ezért a leírás nem lesz igazán szakszerű de azért remélem segít ha kedvet kapsz hozzá.

YanArt fonalból készült 3-as tűvel.
16 kockát horgolunk az alábbi minta szerint.
Ha meg van összehorgoljuk őket és jöhet az alja.

Alja: 70 lsz erre 70 fél pálca 16 sor én ennyit horgoltam de ez változhat attól függően ,hogy milyen szorosan horgolsz,de az összehorgolt virágokhoz már tudsz viszonyítani.
Miután az aljához hozzádolgozod a virágokat én 4 sor félpálca horgoltam rá . Következő minta: minden negyedik szembe 2db erhp 2 lsz 2db erhp körbe ismételjük 4 soron keresztül. Itt az oldalak közepén ketté választjuk és külön külön horgoljuk tovább még 5 sort ezzel a mintával. Ezután 6 sor rövid pálca következik,ezt majd visszahatjuk ez lesz a befejezés ehhez varrhatjuk a bélést ha varrni akarsz bele. Vékony plexitet tettem az aljára.
A fülek 15 félpálcából készültek.

                                           Pár kép a munkamenetről.


                                                               Jó munkát!






3 megjegyzés:

Rozika írta...

Nagyon szuper Marika. Gratulálok,nagyon ügyes vagy.

Unknown írta...

Nagyon szép. Elfogadmám szívesen-

Life in the 20 acre woods írta...

Nagyon szep, koszonjuk a leirast.