Összes oldalmegjelenítés

2016. május 11., szerda

ANANÁSZ MINTÁS ASZTAL FUTÓM





Sokáig szemezgettem ezzel a terítővel míg végre nekiálltam. Nem lett híbátlan de mire észre vettem már nem volt lelkierőm vissza bontani annyi munkát így maradt benne a kis híba.Elég sokat bontottam az elején mert sajnos a minta nem tökéletes így most megosztom veletek ahogy nekem kialakult.1.25-ös tűvel horgoltam a képen látható fonalból. Persze bármilyen horgoló fonal megfelel.



Eltérően a mintától az egész terítőt egyráhajtásos pálcával horgoltam

1/ 12 lsz-ből gyürű ebbe 20 erhp2/ minden pálcára 1 erhp 1 lsz ez ismétlődik3/ minden pálcára 1erhp 2 lsz ez ismétlődik lesz húsz kis kockánk4/ minden kis kockába 2 erhp 2 lsz ismétlődik5/ minden kis kockába 3 erhp 2 lsz ismétlődik

6/ minden kis kockába ( 2 erhp 2 lsz 2 erhp) ismétlődikInnentől a mintát követtem erhp-kkal a minta 6.sorától. A mintarajzon be is jelöltem. A mintarajzot nyomtassátok ki mert jó ha mindig előttetek van.  



Nincsenek megjegyzések: